18 november 2009

Varning: vansinnigt beroendeframkallande!!!


Äntligen har jag tagit mig tid att börja läsa igen och njuta av böckernas underbara värld.
Tack Linda!!! Det var du som fick mig till att ta upp ett gammalt intresse som har fått ligga på is i över fem år ... Som det kan bli ...
Håll med mig om att det finns inte mycket som slår en god bok + en kopp med ljuvligt gott te och en stor chokladkaka när regnet det bara öser ner!!!
Boken som jag läser just nu heter ''Om jag kunde drömma'' eller ''Twilight''.
Det är Stephenie Meyer som är författaren och ''Här är hennes hemsida''.
''Om jag kunde drömma'' är den första boken i den intensivt sinnliga serien om Bellas och Edwards omöjliga kärlek.
Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig. Men nu går ingen säker, minst av alla Bella som är den person Edward älskar mer än någon annan.

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja det ser ju smaskit ut och chokladkakan Hmmmm jag har slutat med godis för jag fick alldeles för stora...... Du vet hahahaha!!!!
Gubben på min brobild är en bergsknalle. Lustigt va?
Kramizzz På dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...