23 mars 2010

Lindas och Jeltes Sagobröllop den 6 mars 2010

En glädjens dag ...
Ja, en underbar dag fylld av Glädje och massor av Kärlek.
Så stolt och glad jag kände mig.
En dag till brädden fylld av en helt underbar Magi ...
Man kunde nästan ta på den ... Den bara fanns där!!!

Det kändes som om en sagofe' var där och viftade med sitt magiska trollspö hela dagen.




En dag full av vackra minnen som jag har sparat längst där inne i mitt hjärta för att kunna plocka fram om och om igen ...
Tack Linda och Jelte ... Jag älskar Er!!!


L + J = SANT


Den här bilden har jag fått av Carina och Per på min födelsedag ... Tack ...
Ni är alltid lika omtänksamma och gulliga!!!




Tack Björn ... hittade din bild på Facebook ...

Jenny tog oxå många fina bilder som jag är glad och tacksam över att kunna länka till. Klicka bara på länken så får du vara med och uppleva lite av magin du oxå ...
Tack för fotolänken Inga ...

Ni måste bara njuta av Ians underbara bilder ...



Här kan ni se och läsa mer om Cain Manor.

Linda & Jelte's Wedding ...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...