25 mars 2010

Solig vårpromenad på Stumholmen ...

I dag var det verkligen vackert nere på Stumholmen ... Tur att jag tog med mig min kamera ... ett tag sedan nu ...


Lyckades fånga lite roliga speglingar i vattnet ... isen gör att det ser ut som moln på himmelen ...


Tänk, nu är snart vintern en saga all ... Skönt!!!


Snart är all snö och is borta ...






Krokusarna lyste så vackert invid husväggen ...


Snödropparna är så vackra ... ja, det är själva våren!!!


Aspöfärjan tuffade förbi och riktigt lyste den också!!!

3 kommentarer:

sinneskatten sa...

Oj så fina krokusar, är de uppe redan?
Det är verkligen en helt fantastisk tid vi går in i nu.

sinneskatten sa...

Oj så fina krokusar, är de uppe redan?
Det är verkligen en helt fantastisk tid vi går in i nu.

Lotta sa...

Nu kommer jag smygande mitt i natten Vilka ljuvliga bilder
Krokusarna är ju sååå härliga i sina lysande färger.
Man blir riktigt glad.
Härliga speglingar på de översta med byggnaderna.
Alla är kalas....Mysig helg på dig och kramizzzar i massor / Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...