09 augusti 2010

Fotopromenad med Minna ...

Finns det nåt roligare än att fotografera? Svaret är NEJ!!!
I dag har jag haft nöjet att få gå på ''Fotopromenad'' med en tjej som är minst lika ''fototokig'' som jag!!! Oj, vad tiden går fort när man har roligt ...


Här fotar vi spegelbilder...


Jag lånade ut min kamera till den här bilden ... Snyggt fångat Minna!!!


Den här tog jag själv ... Gillar det rostiga.


Vi åt varsin glass och vips hade vi söta småfåglar runt omkring oss.


Den här lilla pippifågeln ser lagom road ut av vårt sällskap ... fniss, fniss.


Jag är så söt så jag nästan smälter där jag sitter!!!

Tack för en jättetrevlig Fotorunda Minna och Lycka till med din FotoBlogg!!!

Gillar du inlägget så är du välkommen att klicka här så ger du mig en skjuts uppåt på bloggtoppen!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...