07 februari 2014

Min allra ''bästaste'' frukostgäst Hacke Hackspett


Nu är han här igen!


Min Hacke Hackspett är en försiktig herre!


Det är ''smyga'' och hålla andan som gäller :-)


Han är för söööt!


Nu lägger han huvudet lite på sned ...
Han undrar nog vad det är som klickar?


Den här bilden är jag nöjd med! :-)


Hacke på nära håll ...


Det gäller att kolla in läget!


Han lyckas alltid gömma sig :-)


Solen skiner ...
Kan det bättre bli?


Tänk att hänga så här och äta frukost :-)


Ja, jag vet att det är många bilder ...
Men jag kan inte välja vilka som är bäst!


Ni får allt stå ut!


Hacke han är allt tålmodig han :-)


Så här i efterhand tycker jag nog att jag varit lite snål :-)
Gammal ost???


Men han väljer osten fram brödet som ni ser :-)


Visst längtar vi till sommaren nu?


Då säger vi adjö till dig
min käre Mr Hacke Hackspett :-)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...