16 januari 2010

Covent Garden ...


Vore roligt om ni ville följa med mig på en liten ''Egen Utfärd''.
Jag har fått instruktioner och karta av min dotter ... fniss, fniss ...
Bara jag nu inte gör bort mig och hamnar helt fel ... håll tummarna för mig!!!
Det är tänkt att jag ska ta mig till Covent Garden och shoppa lite.

Vill bara berätta för er att mina bilder är klickbara om ni vill se lite mer detaljer ...
På piazzan i Covent Garden, som ritades av Inigo Jones, har man kunnat handla ända sedan medeltiden.

Vilken härlig byggnad ... skulle vara roligt att stå här och sälja prylar!

Här huserar minsann en gammal leverantör till mig ... Crabtree & Evelyn!
Kunde inte låta bli ... gick in i den mysiga lilla butiken och införskaffade mig en underbart doftande rosentvål!!!
Nu ligger det i mitt badrum och doftar så ljuvligt ...
Ett härligt minne från min lilla promenad!

Ledigt Jobb!!! ... kanske skulle man söka det?!?!?! Vad har jag egentligen att förlora på det??? Hmm ...
Här hemma i Sverige är det väldigt sällan som man ser en liknande syn ... Synd!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...