22 mars 2010

Pride of the Valley, Farnham, Surrey ...

The Pride of the Valley was built in 1867 and was named after a local beauty spot ...
... 15 great bedrooms that have been individually designed and themed.



I det här underbara rummet långt ute på engelska landsbygden sov jag och min yngsta dotter natten innan vi skulle på L&J magiska bröllop ...



Här ligger en genomförkyld men ändå rätt nöjd prinsessa ...
Nalle Puh känner sig som hemma ... klart han gör!!!



Hade inte min kamera med mig så bilderna är tagna med min gamla mobil.
Det får duga ...
Önskar att jag hade kunnat ta hela rummet och alla möblerna med mig hem i min resväska.
Det kändes som att befinna sig i sagornas värld ... Underbart!!!
Vi bara njöt av allt ...
Det var ju första gången min dotter var i England!!!







Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...