16 april 2010

Award ...

Jag har fått en ''Award'' från Malys krok ...
Tack så jättemycket!!! ... blev så glad.


Denna ''AWARD'' kommer ursprungligen från Rio de Janeiro i Brasilien och översatt från Portugisiska blir det:
''Detta är en Blogg med charm''.

REGLER!!!

1. Lägg upp Awarden på din Blogg.
2. Länka till den som du har fått den av.
3. Ge den till 12 personer eller till så många som du känner för.
4. Länka till dessa personer.
5. Berätta för mottagaren om Awarden!!!


Jag skickar ''Awarden'' till följande ... som jag hoppas vill ta emot den.
Bliss Blogger
Femtiotalsjakten
Jag och min kamera
Sinneskatten fotar och funderar
Nostalgimacken
Skatans Tankar
Farbror Sid
Marias Fotoblogg
Ni bestämmer sedan i er tur om ni vill skicka den vidare ...

3 kommentarer:

Lotta sa...

MILLIONER TACK DIN GOING SÅ GLAD JAG BLEV...
HA EN RIKTIG SKÖN OCH MYSIG HELG.
HOPPAS ATT DET BLIR SOL OCH FINT SÅ ATT MAN KAN VARA UTE I TRÄDGÅRDEN ELLER TA EN FOTORUNDA.
KRAMIZZZZ PÅ DIG//LOTTA

sinneskatten sa...

Tack snälla du vad glad jag blir.
Det är alltid skoj att bli uppmärksammad.
tack än en gång!

Maria sa...

Tack så mycket, så glad jag blev:):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...