17 juli 2011

Vår resa till Varberg.


Det är påsk och ett alldeles underbart väder, som gjort för att åka nercabbat i!!!
Vår resa går till Karry och Elisabeth.


Dom bor på landet alldeles utanför Varberg. Mysig gammal gård.
Här trivs man med en gång.


Ägg hör ju påsken till ...
Visst är det läckert där det ligger i gräsmattan?


Vi åt gudomliga ägg till frukost som gårdens egna höns bjöd oss på.
Kom att tänka på låten om Hönan Agda!!!
Tuppen han sa: Men jag vill ha dig naken då!!!


Hästarna hade det gott i hagen ...


Här är det en liten söt vän som gör sig ''påskafin''.


Spännande, tyckte gårdens katt!!!
Ska nog klura ut ett sätt att fixa min frukost på men jag gillar ju inte vattnet!!!


Bättre jaktlycka nästa gång!!!
Skam den som ger sig!!!


Nu är det dags att åka vidare.
Kisemisen säger: Kör försiktigt mina vänner!!!


Vi hittade en ljuvlig rastplats på hemvägen.
Solen sken som om det var mitt i sommaren. Vi satt i bilen och bara njöt av livet.
Kan det bättre bli?

Gillar du inlägget så är du välkommen att klicka här så ger du mig en skjuts uppåt på bloggtoppen!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...